دانلود و خرید کتاب خرده‌ چیزها اندی اندروز ترجمه مهدی گازر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرده‌ چیزها اثر اندی اندروز

کتاب خرده‌ چیزها

نویسنده:اندی اندروز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خرده‌ چیزها

کتاب خرده‌ چیزها نوشته اندی اندروز است و با ترجمه مهدی گازر در انتشارات مهراندیش منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چرا چیزهای کوچک در زندگی‌ما مهم است.

درباره کتاب خرده‌ چیزها 

همواره افرادی در اطرافمان هستند که ادعای بصیرت و کل‌نگری دارند و توصیفشان از نتایج کلان آینده آن‌چنان پُرآب‌وتاب و مهیج است که گاهی اوقات تحت تأثیر این القائات، ما نیز به‌سرعت آنان را به‌عنوان رهبر فکری خود برمی‌گزینیم. اما علی‌رغم رؤیاهای بزرگی که این قبیل از افراد در سر می‌پرورانند، چه‌بسا هیچ تصوری از تمام چیزهای کوچکی که باید به‌منظور یکپارچه شدن آن تصویر کلان به حساب آورده شوند، تفویض شوند و طرح‌ریزی و تکمیل شوند' نداشته باشند. اما چیزهای کوچک مهم‌اند. اندی اَندروز، نویسندهٔ پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب خرده‌چیزها، با تکیه بر روایات و حکایات جذاب و شنیدنی، از چیزهای کوچکی پرده برمی‌دارد که باید برای موفقیت در زندگی جدی‌شان گرفت؛ چیزهای کوچکی که شاید مخاطب تاکنون هیچ توجهی بدان‌ها نداشته است.

خواندن کتاب خرده‌ چیزها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال موفقیت‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره اندی اندروز

اندی اَندروز، متولد ۱۹۵۹ در آرنج بیچ، و فارغ‌التحصیلِ دانشگاه آوبرن آلاباماست. اَندروز نویسنده‌ای پرفروش، سخنران و مشاور برخی از موفق‌ترین تیم‌ها، بزرگ‌ترین شرکت‌ها و زودبازده‌ترین سازمان‌های جهان است. وی هم‌چنین در سایت شخصی‌اش تعلیم و مربی‌گری اشخاص و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را با هدف تبدیل کردنشان به کارآفرینانی قدرتمند بر عهده دارد. اَندروز سخنرانی‌های فراوانی نیز برای برخی رؤسای‌جمهور ایالات‌متحده و نیز اعضای کنگره انجام داده است.  اَندروز تاکنون بالغ‌بر بیست عنوان کتاب نوشته که به بیش از چهل زبان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های پرفروش او همچون راهنمای مشاهده‌گر، چگونه یازده میلیون نفر را می‌کشی؟ و هدیهٔ مسافر در سرتاسر جهان به فروش رفته است. 

بخشی از کتاب خرده‌ چیزها 

در مورد یک ایده چطور؟ هواپیما، پنیسیلین، تهویهٔ مطبوع، رایانه و میلیون‌ها ابداع و اختراع تحول‌آفرین دیگر، پیش از آنکه کشفیاتی فیزیکی و واقعیتی کاربردی باشند، صرفاً یک ایده بوده‌اند. این عبارت، یک حقیقتِ قدرت‌بخش است: یک ایده، تمام چیزی است که برای تغییر دادن زندگی‌ات بدان نیاز داری. حتی در سخت‌ترین شرایط، یک ایده می‌تواند ناجی‌مان باشد. بسیاری از مردم در بحران‌های زندگی، به‌صورت پیش‌فرض توجیهاتی نظیر کمبود پول و زمان و یا محرومیت از داشتن راهنما در زندگی را عامل شکست خود عنوان می‌کنند، ولی تو باید همواره به یاد داشته باشی که حقیقتاً هیچ‌یک از این بهانه‌ها عامل شکست نخواهند بود' بلکه صرفاً فقدان یک ایده است که موجب شکست و گرفتاری انسان می‌شود. بله، یک ایده. یک ایده همه‌چیز را تغییر می‌دهد. یک ایده دنیا را متحول می‌سازد. بارها شاهد بوده‌ایم که چگونه یک ایده میلیون‌ها دلار برای صاحبش به ارمغان آورده و یا ناجی جان میلیون‌ها انسان شده است. بنابراین، یک ایده می‌تواند تو را نیز از موقعیت فعلی‌ات به جایگاه مطلوبت سوق دهد. لازم است متذکر شوم که هرگز تصور نکن همهٔ ایده‌های بزرگ تاکنون کشف و ابداع شده‌اند و دیگر چیزی برای تو باقی نمانده است. به‌عنوان مثالی نقض در این زمینه، لازم است بدانی که ما به‌عنوان یک جامعه، نخست انسان را به ماه فرستادیم و بعد، موفق به ابداع چمدان‌های مسافرتیِ چرخ‌دار شدیم!

توصیه می‌کنم علاوه بر تمرکز بر قدرت جایگاهِ نخست، بر عایدات حاصل از آن نیز توجه داشته باشی. آیا به نظرت پاداش مالی و فرصت‌های حاصل از کسب جایگاه اول و دوم در المپیک، تفاوت معناداری با یکدیگر دارند؟ بله، قطعاً چنین است. اما این تفاوت تا چه حد چشمگیر است؟ اگرچه با توجه به تنوع رشته‌های ورزشی در المپیک، سنجش دقیقِ تفاوت عایدات و منافع مالیِ حاصل از فرصت‌های پیشنهادی به مدال‌آور طلا در مقایسه با مدال‌آور نقره قدری دشوار است، اما این تفاوت به‌وضوح قابل‌تشخیص است. به‌عنوان نمونه، مایکل فِلپس، شناگر آمریکایی، اغلب فرصت‌های شخصی و کاری خود را مدیون مدال‌های طلایش است، چراکه او در عوضِ تمرکز بر دوم شدن، همواره تمام حواسش را بر کسب جایگاه نخست معطوف ساخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان