دانلود و خرید کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات اثر فرشید نادری نژاد

کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات

معرفی کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات

کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد دوم از مجموعهٔ ستاره ارتباطات شو است.

درباره کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات

آیا تا به حال شده افرادی که به نظر می‌آید همه چیز دارند را تحسین کنید؟ آیا آن‌ها را دیده‌اید که با اعتماد به نفس بسیار در جلسات کاری صحبت می‌کنند، و یا در مهمانی‌های مختلف به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند؟ آن‌ها کسانی هستند که بهترین شغل‌ها، زیباترین همسران، خاص‌ترین دوستان، پر پول‌ترین حساب‌های بانکی و بهترین منازل شهر را در اختیار دارند.

اما یک لحظه صبر کنید! آن‌ها از شما باهوش‌تر نیستند، از شما تحصیلات بالاتری هم ندارند، حتی خوشتیپ‌تر از شما هم نیستند! پس ماجرا چیست؟ (بعضی از افراد می‌گویند که آن‌ها این موارد را به ارث برده‌اند، بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها با افرادی خوبی ازدواج کرده‌اند و یا خوش شانسی آورده‌اند. به آن‌ها بگویید «بهتر است بیشتر فکر کنید» پاسخ این موارد، مهارت آن‌ها در ارتباط با دیگر افراد است.

این جمله را همیشه شنیده‌اید «هیچکس به تنهایی نمی‌تواند موفق شود» در طول سال‌ها، افرادی که به نظر می‌آید «همه چیز دارند» قلب و ذهن صدها نفر دیگر را تسخیر کرده‌اند تا به آنان نیرو بدهند و باعث شوند که ریشهٔ آنان قوی‌تر شده و به بالای هر نردبانی که می‌خواهند برسند.

افرادی که قصد دارند به این مرحله برسند، همیشه در پایین نردبان هستند و به افرادی که در آن بالا هستند نگاه می‌کنند و به آن‌ها توهین می‌کنند. و وقتی که افرادی که در بالای نردبان هستند، به آن‌ها عشق محبت و یا کار نمی‌دهند، فکر می‌کنند که عضو گروهی خاص هستند و یا به آن‌ها تهمت می‌زنند که عضو یک شبکه مخفی هستند و با این کار سر خودشان را به سقف شیشه‌ای بالا سرشان می‌زنند.

افراد پایین نردبان، هیچوقت متوجه نمی‌شوند که این طرد شدن، به دلیل اشتباه خودشان بوده است. آن‌ها نمی‌دانند که خودشان روابط را تخریب کرده‌اند. از بین رفتن دوستی و یا هر چیز دیگری تنها به دلیل اشتباهات ارتباطی آنان بوده. در حالی که افراد محبوب، کیسه‌هایی از ترفند، یا عصایی جادویی به همراه دارند که به هر چیز برخورد کند، آن را تبدیل به موفقیت می‌کند.

اما در این کیسهٔ ترفند چه چیزهایی است؟ چیزهای زیادی را پیدا می‌کنید، یک ماده که باعث قوت دوستی می‌شود، یک جادو که باعث غلبه بر ذهن‌ها می‌شود و یک حقه که باعث می‌شود افراد عاشق‌شان شوند؛ همچنین قابلیتی دارند که باعث می‌شود مدیران آنان را استخدام کنند و سپس ارتقای شغلی بدهند. شخصیتی دارند که باعث می‌شود مشتریان پیش خودشان برگردند و توانایی دارند که باعث می‌شود مشتریان فقط از آن‌ها خرید کنند و نه از رقبای‌شان.

هر کدام از ما چند تا از این تکنیک‌ها و ترفندها را در کیسه‌هایمان داریم، اما بعضی از ما بیشتر از بقیه کیسهٔ خود را پر کرده‌ایم. آن‌هایی که تعداد زیادی از آن‌ها دارند، برندگان واقعی زندگی هستند.

سری کتاب‌های ستارهٔ ارتباطات شو به شما ۹۱ عدد از این ترفندها را که افراد موفق هر روز از آنان استفاده می‌کنند یاد می‌دهد. تا شما هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به همه خواسته‌های زندگی‌تان دست پیدا کنید.

در دومین جلد از این سری کتاب، در خصوص آغاز کردن بحث صحبت می‌کنیم و تکنیک‌هایی را برای موفقیت در این مورد با هم مطالعه می‌کنیم.

خواندن کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بدانید چطور یک گفتگو را آغاز کنید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب آغاز گفتگو در ارتباطات

«آیا ترس از صحبت‌های کوتاه و بی اهمیت قابل درمان است؟

بالاخره روزی می‌رسد که دانشمندان بگویند ترس از ارتباط با دیگران نیز ممکن است توسط داروها بهبود یابند. امروز آن‌ها در حال انجام آزمایشاتی با داروی "پروزاک" هستند تا شخصیت افراد را تغییر دهند. اما بعضی از افراد، از اثرات جانبی فجیع آن می‌ترسند. نکته خوب این است که انسان‌ها فکر می‌کنند و می‌توانند احساسات خاصی را حس کنند، مثل اعتماد به نفس که تکنیک‌های خاصی برای بدست آوردنش وجود دارد، پس مغز پادزهرهای خود را تولید می‌کند.

اگر ترس و عدم علاقه به صحبت‌های بی‌اهمیت و کوتاه یک مریضی است، پس با دانستن تکنیک‌هایی که در این بخش توضیح می‌دهم، می‌توان آن را درمان کرد.

اتفاقا، علم در حال تشخیص این است که شانس و تربیت، ربطی به استرس گرفتن یا نگرفتن یک نفر ندارد. در مغزهای ما، نرون‌ها توسط انتقال‌دهنده‌های عصبی ارتباط برقرار می‌کنند.

بعضی از افراد تعداد بسیار بالایی از انتقال‌دهنده‌های عصبی دارند که اسم آنان نیز نورپینفرین است، ماده‌ای که از نظر شیمیایی شباهت‌های بسیاری به آدرنالین دارد. بعضی از بچه‌ها زمانی که وارد مهدکودک می‌شوند فقط می‌خواهند از آنجا فرار کنند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان