دانلود و خرید کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی اعظم احمدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی اثر اعظم احمدیان

کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی

کتاب الکترونیکی فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی نوشتۀ اعظم احمدیان است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است. کتاب فن آوری‌های نوین مالی و فراگیری مالی تلاش دارد تا با تحلیل فناوری‌های نوین مالی و آثار آن‌ها، بتواند به مدیران و فعالان و سیاست‌گذاران این حوزه کمک کند.

درباره کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی

امروزه فناوری‌های نوین مالی نقش محوری را در فراگیری مالی ایفا می‌کنند. راه‌حل‌های مالی مبتنی بر فناوری‌های نوین مثل تکنولوژی‌های مرتبط با موبایل، تحلیل داده، محصولات دیجیتال جدید و توسعه شبکه و زیرساخت‌های مربوطه، این قابلیت را دارند که شمول مالی را به طور فزاینده‌ای افزایش دهند. راه‌حل‌های مذکور با سرعت بیشتر و مقیاس بزرگ‌تری نسبت به بازیگران سنتی این کار را انجام می‌دهند. در واقع راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری با کاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی و افزایش کارایی، ارائه خدمات در مناطق دورافتاده را بدون نیاز به تأسیس شعبه امکان‌پذیر می‌کنند. این فناوری‌ها دامنه فعالیت خود را بسیار فراتر از محصولات سنتی گسترش داده‌اند. این نوآوری با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین طیف وسیعی از محصولات مالی جدید را طراحی و شخصی‌سازی نموده و متناسب با نیاز افراد کم‌درآمد منتشر می‌کنند. مثل بیمه‌های خرد، حساب‌های پس‌انداز خرد، تسهیلات شخصی‌سازی شده و...

باتوجه ‌به اهمیت اثر فین‌تک‌ها بر بهبود فراگیری مالی، در کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی تلاش شده در سه فصل به این مهم پرداخته شود. در فصل نخست فرصت‌ها و ریسک‌های فناوری‌های نوین مالی بررسی شده سپس جایگاه فین‌تک‌ها در استانداردهای بین‌المللی بیان شده. در فصل دوم ضرورت و اهمیت فراگیری مالی بیان شده و در فصل سوم تلاش شده تا به این سؤال پاسخ داده شود که فین‌تک‌ها چگونه می‌توانند به بهبود فراگیری مالی کمک کنند.

خواندن کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به مسائل روز اقتصادی جهان و همچنین مدیران مالی مناسب است.

بخشی از کتاب فن آوری های نوین مالی و فراگیری مالی

«از منظر ریسک، کشورها، نگران ریسک‌های احتمالی سیستم مالی و مشتریان آن هستند. با پذیرش سیستم مالی، نگرانی‌هایی در رابطه با طیف وسیعی از مسائل، از جمله: حمایت از حقوق مصرف کننده و سرمایه گذار، شفافیت و سازگاری مقررات و چارچوب قانونی، پتانسیل آربیتراژ نظارتی و سرایت؛ کفایت شبکه‌های ایمنی مالی موجود، از جمله وظایف بانک مرکزی به عنوان آخرین وام‌دهنده؛ و تهدیدات بالقوه برای یکپارچگی مالی ایجاد می‌شود. علاوه بر این، فرآیند پذیرش ممکن است چالش‌های انتقالی را نیز به همراه داشته باشد و هوشیاری سیاست‌گذاری برای انعطاف‌پذیری و فراگیری اقتصادها به‌منظور کسب منافع کامل مورد نیاز است...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان