دانلود و خرید کتاب بازاریابی کارآفرینی ادوین جی. نیسین ترجمه حبیب ‌ابراهیم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی کارآفرینی اثر ادوین جی. نیسین

کتاب بازاریابی کارآفرینی

معرفی کتاب بازاریابی کارآفرینی

کتاب بازاریابی کارآفرینی نوشتهٔ ادوین جی. نیسین و ترجمهٔ حبیب ‌ابراهیم پور و امیرحسین حلاجیان اصفهانی است. انتشارات نورعلم این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی کارآفرینی

کتاب بازاریابی کارآفرینی اثر ادوین جی نیسن استاد بازاریابی دانشگاه فناوری آیندهوون هلند کتاب منحصر به فردی درباره بازاریابی با رویکرد کارآفرینی برای شرکت‌های تجاری به‌ویژه نوپا محسوب می‌شود. این کتاب چالش‌های پیشروی استارت‌آپ‌ها را به تفصیل بررسی و راهکارهای عملیاتی برای آنها ارائه می‌کند؛ اینکه چگونه یک محصول نوآورانه را به بازاری که هنوز وجود ندارد بفروشید جزو دغدغه‌های شرکت‌های نوپاست. کسب‌وکارهای کارآفرین اغلب محصولات و خدمات را با فناوری کاملاً جدید شکل می‌دهند که قدرت تغییر بازار را دارد. داده‌های تحقیقات بازار موجود، در چنین مواردی تا حد بسیاری بی‌ربط بوده و فروش و بازاریابی محصولات جدید نوآورانه را به ویژه برای کارآفرینان چالش برانگیز می‌کند. کتاب بازاریابی کارآفرینی بر این چالش تمرکز دارد. مفاهیم اصلی بازاریابی کلاسیک، مانند بخش‌بندی، موقعیت‌یابی و آمیخته بازاریابی، در چارچوب محصولات نوآورانه که وارد بازار می‌شوند، دچار «تغییرات شدید» می‌شوند. ادوین جی نیسن بر اصول از دست‌دادن مقرون به صرفه، آزمایش و تنظیم برای فرصت‌های در حال ظهور و همچنین همکاری با اولین مشتریان تاکید می‌کند. بازاریابی کارآفرینی با داشتن نمونه‌های بازاریابی فراوان از نوآوری‌های موفق و پیشرفته‌ (از جمله پیوند با وب‌سایت‌ها و ویدیوها)، فهرست مفید از مسائل کلیدی، و دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی ایجاد یک برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای، راهنمای حیاتی برای توسعهٔ موفقیت‌آمیز تقاضای مشتری و بازاری برای محصولات نوآورانه جدید ارائه می‌کند. از جمله اینکه محتوای گسترده در استفاده از فناوری‌های دیجیتال و مدل‌های تجاری جدید آن‌ها، ابزارهای کاربردی‌تر، مانند پوشش مدل بوم ناب‌ (کسب‌وکار)، منابع به‌روزشده، موارد، و نمونه‌های جدید به صورت کامل؛ و منابع آنلاین به روز شده در نسخهٔ حاضر به تفصیل بحث شده است.

  • فصل اول کتاب به استفاده از بازاریابی برای ایجاد کسب‌وکار با ایده‌های جدید با محور کارآفرینی و ایده‌های جدید، اثرسازی، توسعهٔ مدل کسب‌وکار و تعریف بازاریابی و فروش می‌پردازد.
  • فصل دوم دربارهٔ برنامه‌های کاربردی و بازار با موضوعات کارآفرینی به عنوان فرصت‌طلبی، معیارهای ارزیابی کارآفرین باتجربه، نقش دانش بازاریابی، توسعهٔ مدل سالن بولینگ، فروش راه‌حل به جای محصول بحث می‌شود.
  • فصل سوم با تشریح بازار، مفهوم‌سازی بازار، تقسیم‌بندی مشتریان، درک ارزش مشتری برای بخش هدف اولیه، ‌هدف‌گذاری با استفاده از اثرسازی، ایجاد یک بیانیه موقعیت‌یابی، اعتبارسنجی بازخورد اولیهٔ مشتری و نقش‌های مختلف مشتری را توضیح می دهد. 
  • فصل چهارم به موضوع پذیرش، انتشار و درک مشتریان پیشرو می‌پردازد و چرخهٔ حیات پذیرش فناوری، نفوذ و انتشار، درک مشتریان اصلی، نمای تفصیلی از تصمیم پذیرش، مدل‌های جایگزین پذیرش، پیش‌بینی و جلوگیری از شکاف و دلایلی که چرا مشتریان پذیرش را به تعویق می‌اندازند یا مقاومت می‌کنند را مورد بحث قرار می‌‎دهد.
  • فصل پنجم به ملاحظات رقابتی و بازاری، ملاحظات استراتژیک، سطوح مختلف رقابت، تغییر از داخل یا خارج صنعت، پیش‌بینی واکنش‌های رقیب و اجتناب از رقابت رودررو، محصولات شبکه و تأثیر آن‌ها بر تصمیمات بازاریابی و ایجاد مزیت رقابتی می‌پردازد.
  • فصل ششم مباحث تحقیق بازار در زمینهٔ کارآفرینی، دلایل تحقیقات بازار، داده‌های اولیه در مقابل داده‌های ثانویه، سازماندهی و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و تحقیق کیفی در مقابل تحقیقات کمی آمده است. 
  • فصل هفتم فرآیند توسعهٔ مشتری، نیاز به ایجاد خرید مشتری، توسعهٔ محصول جدید در مقابل توسعهٔ مشتری، مراحل فرآیند توسعهٔ مشتری و رابطه با مدل کسب‌وکار بحث می‌شود. 
  • فصل هشتم به تدوین برنامه بازاریابی و فروش، یک برنامه بازاریابی و فروش یک صفحه‌ای، محتوای طرح، ابزار بازاریابی، طراحی برنامه کاربردی محصول و خط محصول و دستیابی به بازار شرح داده شده است.
  • فصل نهم به نقش فروش در توسعهٔ مشتری، منحنی یادگیری فروش، فروش به عنوان واسطه‌ٔ دانش با انگیزه برای نوآوری، فعالیت‌های فروش راه‌حل اولیه، تهیهٔ نقشه راه فروش، توسعهٔ پیام فروش و مدیریت انتظارات مشتری می‌پردازد. 
  • فصل دهم به توسعه قابلیت‌های بازاریابی و فروش شرکت جدید، توسعهٔ قابلیت‌های تجاری شرکت جدید، قابلیت‌های بازاریابی و فروش برای مراحل بقا و رشد، از تیم توسعهٔ مشتری تا بخش بازاریابی/فروش و اجرا، ارزیابی و بهبود طرح یک صفحه‌ای پرداخته شده است.

این کتاب استراتژی بازاریابی، بازاریابی کارآفرینی و کارآفرینی را با ابزارهای کلیدی برای موفقیت در بازاریابی و کسب و کارهای نوپا را به دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و علاقمندان حوزه کسب‌وکار به ویژه استارت‌آپ‌ها ارائه می‌کند.

خواندن کتاب بازاریابی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان